loading...
Autumn
بک بهمنی بازدید : 37 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (1)

مهم نيست چند شنبه است ...
 
ساعت چند است ...
 
چه احمقانه زنده ام .... چه وحشيانه نيستي !!!
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
سالهاســت، نبودنت در شبــهاي پاييز،
 
يک ساعت زودتر، شروع مي‌شود!
 
ناصر رعيت‌نواز
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
تفنگ نيست که ماشه را بچکاني و ت م ا م !
 
خاطره است ذره ذره قطره قطره چکه چکه مي چکد
 
و آرام آرام مي کشد...
 
بي نقطه ي پايان...
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
بــراے جدايـے دل و جرات مـيخواھم !
 
جراتـش را دارم …
 
دلم را پـس بدہ …
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
براي تداوم زندگي هيچ چيز قدرتمندتر از انديشه ي زيبا نيست
 
وقتي همراهت صاحب انديشه ي زيبا باشد...
 
هيچ کس و هيچ چيز قابل جايگزين شدن با او نيست.
 
 
 * پــــاییــــــز *
 
 
تاريك باد! خانه ي مردي كه نمي جنگد...
 
براي زني كه ... دوستش دارد...
 
نيکي فيروزکوهي
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
حتـــــــــي " روز مـرگـــم " هم ،
 
بـا هـــم تفاهــــم نداريـــم
 
مـن سفيــد ميپــوشــم ...
 
تـو سيـــــــاه !!!
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
شهامت ميخواهد .. دوست داشتن کسي که ...
 
شآآآيــد ... هيچوقت ... هيچ زمان ...
 
سهم تو نخواهد شــــــــــــد ...
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
شايد يک روز، يک نفر، يک جوري آدم را بخواهد
 
که خواستنش به اين راحتي ها تمام نشود!
 
 
سيلويا پلات
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
صندلي کنار صندلي ام بگذار!
 
همنشيني با تو يعني تعطيل رسمي تمام درد...
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
گاهي آدم دلش فقط يک دوستت دارم مي‌خواهد که نميرد!
 
 
افشين صالحي
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
حتي غرورم تو را جور ديگر دوست دارد...
 
به تو که ميرسد بي صدا ميشکند....
 
 
* پــــاییــــــز *
 

گل قشنگم!
 
تو مي‌داني
 
حتا اگر کنارم نشسته باشي
 
باز هم دلتنگ توام
 
حالا ببين
 
نبودنت با من چه مي‌کند
 
ببين اگر نباشي
 
اگر اين نور از چشم‌هام برود؟
 
 
عباس معروفي
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
با خودم عهد کردم که ديگر به کسي دل نبندم ...
 
خوب ميدانم...
 
نه کسي برايم *او* ميشود
 
نه من براي کسي*من*
 
 
* پــــاییــــــز *
 
اگر آنکه رفت
 
خاطره اش را مي بُرد
 
فرهاد سنگ نمي سُفت!
 
مجنون آشفته نمي خُفت!
 
حافظ شعر نمي گفت!
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
شادي يادت رفت که غم يادت رفت
 
قولي که نداديم به هم يادت رفت!
 
مانند عروسکي ته ِ انباري
 
خوابي بودم که صبحدم يادت رفت...
 
 
سيد مهدي موسوي
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
خيلي زود مي‌فهمي،
 
همه‌چيز را در آغوشِ من جا گذاشتي!
 
مثلِ مــسافري که تمامِ زنــدگي‌اش را،
 
در يک ايستگاهِ بينِ راهي،
 
جا مي‌گذارد!
 
 
نسترن وثوقي
 
 
* پــــاییــــــز *
 
 
درخانه ي من، عصر غم انگيز بدي ست
 
در پشت بهارها چه پائيز بدي است
 
ازمهر و محبت شما مي ترسم
 
ثابت شده است عاشقي چيز بدي ست!
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ... در تاریخ 1392/08/07 و 16:58 دقیقه ارسال شده است

واقعا به این فکر میکردم :
این روزهـا ...
همه ادعا دارن طعم خیانت را چشیده انـد ...
همه ادعا دارن که بـدی را به چشمـ دیده انـد ...
همه ادعا دارن که تنــهایی را کشیده انـد ...
پـس کیـست کـه ایـن دنیـا را به » گنــــد « کشیده است ... ؟
شایـد منـــــــــــم...
پاسخ : LiKE


کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاییز پنجره ای ست که از اتاق من به هوای تــــــــو باز میشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پاییز رو دوس داری ؟؟؟
    کـــدوم فصـــل رو بیشتر دوســـــ♥ـــــت داری ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 137
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 226
  • بازدید ماه : 505
  • بازدید سال : 1,531
  • بازدید کلی : 76,297