loading...
Autumn
بک بهمنی بازدید : 489 سه شنبه 07 آبان 1392 نظرات (0)

من زاده "آبان" ...
اگر مرا ميخواهی بايد با "غــــرورم" بخواهی ...
اگر مرا ميخواهی بايد با " پيچيـــدگی ام" بخواهی...
اگر مرا ميخواهی بايد با صراحتــــم " بخواهی ......
من با بقيه متفاوتــــم ...
اگر ميخواهی مثل بقیه باشم برو دنبال همان "بقيـــه" ...
آنکه درون من خفته است، "عشـــق" است ... عشقی که منتظر است دست از پا خطا کنی تا تلـــخ ترين تلـــخ ها را به تو بچشاند ...
پس اگر نميتوانی "خــــاص" بودنم را تحمل کنی به من نزديک نشو که هم دورت ميکنم هم "درو" ات ... !!!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاییز پنجره ای ست که از اتاق من به هوای تــــــــو باز میشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پاییز رو دوس داری ؟؟؟
    کـــدوم فصـــل رو بیشتر دوســـــ♥ـــــت داری ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 64
  • بازدید سال : 1,090
  • بازدید کلی : 75,856