loading...
Autumn
بک بهمنی بازدید : 26 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

دلگیرو دلسردم...

دلم را به دستانت سپردم...

ندانستم دستانت آشیانه دل دیگریست...

ندانستم یا خودم را به ندانستن زدم...

نمیدانم شاید چون دلم تنهاست تورا انتخاب کردم...

یاکه شاید واقعاَ همانطور که گفتی عاشقم هستی ، عاشقت شدم...

من نیز تورا برای عشقی بی انتها انتخاب کردم...

ولی چه زود به انتها رسیدی...

آری این تقدیر من است که زندگی کنم بدون آنکه معنای عشق واقعی را احساس کنم...

آرزو می کنم با آنکس که ادعا می کند تورا دوست دارد خوشبخت و شاد باشی...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
پاییز پنجره ای ست که از اتاق من به هوای تــــــــو باز میشود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    پاییز رو دوس داری ؟؟؟
    کـــدوم فصـــل رو بیشتر دوســـــ♥ـــــت داری ؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 151
  • کل نظرات : 17
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 389
  • بازدید سال : 1,415
  • بازدید کلی : 76,181